Miasto | Zachmurzenie | Temperatura | Opady | Wiatr |
Karakura | Średnie | 19°C | Brak | Nieodczuwalny |
Błyskotliwość
Poziom 1.
Człowiek potrafi znacznie wyostrzyć swoje zmysły, dzięki solidnym treningom i walkom Taki proces pozwala na szybkie zorientowanie się w terenie i walce. Nie raz uratuje komuś życie, chodźmy wtedy gdy ktoś atakuje. Bonus do poziomu pierwszego to zwinność +5
Wymagania:
Rasa Człowiek
30 Postów
10 Punktów Doświadczenia
3 Dni Treningu
Poziom 2.
Trening trwa dalej, a bohater coraz to bardziej poszerza swoje umiejętności, poprzez walkę. Potrafi już znakomicie odnaleźć się w zamkniętym pomieszczeniu i zareagować na cięcie kataną. Poprzez unik oczywiście. Trening, nie poszedł na marne, zyskujesz kolejny bonus do zwinności + 10.
Wymagania:
Rasa Człowiek
50 Postów
30 Punktów Doświadczenia
Poziom Pierwszy Opanowany
5 Dni Treningu
Poziom 3.
Jesteśmy prawie na ostatnim stadium wyostrzenia swoich zmysłów w trudnych przypadkach. Potrafimy z dokładnością uniknąć ataku nieprzyjaciela z bliska jak i z długiego zasięgu. Zwinność rozwija się o kolejne 10 punktów, możesz być już nazywany mistrzem szybkiego reagowania.
Wymagania:
Rasa Człowiek
100 Postów
60 Punktów Doświadczenia
Poziom Drugi Opanowany
7 Dni Treningu
Poziom 4.
Ostatni poziom błyskotliwości, czyli bardzo przydatnej zdolności w walkach z zaskoczenia. Opanowałeś tą zdolność perfekcyjnie, potrafisz uniknąć niemal każdego ataku z zaskoczenia jak i tego co widzisz. Dodatkowo, przyswojona ci została zdolność wczucia lecącej strzały. Ze względu, iż jest to ostatni szczebel, dostajesz bonus w postaci 15 punktów do karty postaci.
Wymagania:
Rasa Człowiek
150 Postów
120 Punktów Doświadczenia
Poziom Trzeci Opanowany
10 Dni Treningu
Offline